diumenge, 19 d’octubre del 2008

Hand in Hand 1983 En directe PHIL COLLINS

Aquest tema instrumental de Phil Collins és i ha sigut el meu favorit. Ara no recorde quina propaganda de Ràdio Gandia SER, fa uns 25 anys, vaja, sóc més vell del que em pensava...

Bé, no sé si seria Ferrando o Peralta la tenda que s'anunciava, però el tema m'agradava més que el pernil amb tomaca. Però ningú no em podia dir de quina cançò es tractava.


Però en aquells dies també sonava aquella gran cançó "In the air tonight" de Phil Collins. Em vaig comprar el disc (si, disc, vinil) i aquell disc em va donar moltíssimes alegries.

La primera, per supost, gaudir en el meu "aparato Sony" una pedasso cadena, del tema "In the air tonight" i, com tots, esperant el moment on entrava la bateria. Però... també vaig trobar el tema instrumental de l'anunci. I es deia "Hand in hand", amb molta bateria i instruments de vent. Una passada.

I més temes. "
Behind the lines". Boníssim i que, posteriorment, arran d'ací, i comprant-me tots els discs de Genesis, la vaig descobrir, molt més lenta, a "Duke", un CD de l'any anterior, crec, 1980.

I altres temes com "
Thunder and Lighting", "I missed again", amb trompetes i percussió... Fins i tot la balada "If leaving me is easy"...


I des de Genesis, vaig botar a Peter Gabriel. (Ara encara vaig per Van Morrison i sempre ha estat ahí Rod Stewart).

Total, que aquesta versió l'he trobada i m'agrada. Sona com el disc i canvia un poc al final i al principi amb els coros. A destacar el trio de vent "Phoenix Horns" i l'errada cantant d'un d'ells sobre el minut 6.55

Espere us agrade. El patracol que he soltat, no, la cançó.